Basme de zi

August

2 Comments


Stand la rascruce de drumuri imi astept verdictul, imi voi vinde sufletul, dar cui? Lui sau lor? Oare un destin mediocru ma poate linisti? Constiinta imi dicteaza sa ma opresc, sa zac in anodinitate, stralucind printre cei cu un destin comun si lipsit de esenta, dar oare cum pot face asta cand simt in interior ca tin captiva o dorinta mai mare decat frica mea de succes. In tot vartejul asta il astept pe el… Dar s-a deghizat in calau si lumina, gata sa ma salveze si sa ma vanda. Daca o carte a destinului exista si in ea este scris ca noi doi sa avem o cale comuna atunci voi fi a lui indiferent cat fugim unul de celalat.

imagesDar cum poti iubi ceva ce nu cunosti? Misterul reprezinta lucrul pe care il iubesc si il urasc mai mult decat viata in sine si daca el simte la fel? Daca atunci cand acest mister nu v-a mai fi nu mai ramane nimic de iubit? Atunci voi fi pentru el ce au reprezentat si restul femeilor din viata lui? In lipsa misterului mai ramane ceva care sa il determine sa nu isi continue cautarile? Poate este un calator si indiferent ce va intalni in calea sa, esenta lui il va impinge sa nu se opreasca niciodata. Si daca nu este el atunci cine va fi? Cum voi putea impartasi visele mele cu cineva ce nu intelege lupta mea interioara? Sa ma trezesc in fiecare dimineata prefacandu-ma ca sufletul meu nu este in cautarea unei fantome, zambind si uitandu-ma la copii ce vor fi ai mei doar pe jumatate, caci nu ar putea sa imi apartina in totalite, pentru ca tatal lor va fi altul decat el. Pot oare sa fac asta?

Clipele in care el a lipsit am incercat cu rasputere sa il urasc, m-am chinuit sa il scot din mintea mea vorbind ore intregi cu mine in incercarea de a ma convinge ca sentimentele mele sunt penibile, ca nu poti iubi ceva fara a atinge, ca nu poti dori ceva ce ochii nu cunosc, ca nu iti poti face planuri de viitor cu o fantoma si ca nimic din tot ce simt nu este autentic dar daca e asa cineva a vazut iubirea luand o forma materiala? Se poate sa fie autentic ce simt? Si daca ar fi sigur nu este reciproc… Nu se poate sa existe cineva la fel de nebun ca mine!

De fiecare data cand dispare sufar si ma bucur in aceeasi masura; sufar pentru ca mi-a lipsit dinainte de a-l cunoaste, mi-ar lipsi si daca as sta langa el; ma bucur pentru ca disparitia lui ma face sa cred ca sunt un om normal si ca as avea ocazia sa imi gasesc linistea in comun. Daca el nu este sufletul meu pereche atunci de ce tot ce reprezinta imi anuleaza cautarile, transforma celelalte figuri masculine in obiecte fara spirit, care nu pot fi iubite in nici un mod posibil… Diferenta intre el si ei este ca diferenta intre coperta unei carti si cartea in sine. Si daca este el? De ce nu este langa mine si de ce nu imi dau seama ce simte cu adevarat? Mi-as vinde fara regrete puterea de a intelege, experienta si intuitia pentru o clipa in mintea si sufletul lui. Astfel as putea sti cu siguranta daca el simte ceva pentru mine si daca eu sunt nebuna, iar aceasta iubire e doar o nascocire a unei minti bolnave.

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

2 thoughts on “August

Leave a Reply

