Eu Sunt Mama !

MAK

Fluture in noapte

Leave a comment


Pana acum am intalnit doar momente pasagere de iubire iar sacrificiul mi se pare atat de firesc incat a devenit a doua mea natura. Am vandut tot pentru bani pierzand iubirea ca mai apoi sa daram tot ce am creat cu atata pasiune si devotament pentru a o recastiga. Ce umor negru poate avea viata uneori.

Si ce reprezinta pana la urma iubirea? As rade dar chiar nu pot. Ma amuza totusi atunci cand ma gandesc ca suntem o lume de drogati. Multi spun despre heroina ca este drogul saracilor cand adevaratul drog la indemana tuturor este dragostea. Pentru ca trebuie sa fi puternic sa traiesti cu ea, demoland tot ce insemni pentru a putea sa faci o uniune din care sa iesi un nou eu.

Toti ne imbatam cu iluzia care ne-a fost vanduta, cum ca, undeva, candva vom intalni sufletul pereche. O ea frumoasa, care sa fie tu dar sa ramana ea .Fara reprosuri, fara fosti prezenti, drama sau isterie cand e pe stop. Eu am intalnit-o dar la fel de repede cum anotimpurile se schimba si oamenii evolueaza, nu am tinut pasul cu ea si nici ea cu mine. Caci ne putem intalni sufletul pereche sau poate l-am cunoscut deja dar ceea ce nu intelegem este ca unele lucruri sunt menite sa dispara din viata noastra inainte sa ne dam ultima suflare.

Acum sunt aici am o intalnire cu destinul si pute al dracu de legal, ca un joint prost facut impartit cu un anturaj din alt film. Sunt ultimile clipe din viata mea iar eu debitez ca un prost neinteles ce am fost mereu.Totusi ma bucur ca judecatorul a luat decizia de a ma executa,chiar sunt incantat ca pot sa plec in sfarsit intr-o noua calatorie, un nou inceput ma asteapta. Cat de impecil sunt. Nici macar acum, aici, nu pot sa traiesc prezentul, a intrat cu injectia, pulsul imi creste, chiar este sfarsitul..Ma vor executa. Vreau sa ma dezleg, vreau o noua sansa.Image

Panica m-a luat dar deja e prea tarziu,mi se face somn…atat de somn.

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

