Eu Sunt Mama !

MAK

Ingeri decazuti

Leave a comment


Viata ne ofera nenumarate oportunitati in care coborand in cel mai intunecat abis realizam lumina spiritului. Ne opunem cu indarjire schimbarii cand doar aceasta reprezinta singura noastra certitudine. Prinsi in colivia cu gratii a societatii. Ne zbatem sa avem acelasi chip cu totii, purtand in suflet aripile unicitatii, le ardem pentru a fi ingeri decazuti ce niciodata nu vor mai ajunge la inaltul cerului. Si oare de ce? De ce ne este teama sa aruncam o masca atat de grea, lasand chipul sa respire, intorcandu-ne in lumina prin intunericul unde “nimic” este,a fost si va fi. .Totul pentru a redobandi numele pierdut,cuvantul ce poate sa ne redea iubirea paradisiaca.Image

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

