Basme de zi

Lyon

Leave a comment


 Au fost ochi pe care i-am cunoscut si priviri pe care le-am uitat. Fiecare bacnota uitata pe noptiera mi-a pus Imagepe foaie o poveste, alta si aceeasi de fiecare data pana cand orpindu-ma ,mi-am ascultat tacerea..O tacere in care totul dansa, culorile se transformau in litere, sunete si muzica topind fericirea sufletului meu cumparat inca o data. Priveam catre geamul mare cu obloanele trase si captiva fiind ma simteam cea mai libera.

Mmm ce dulce poate fi uneori sa te tradezi singur,doar atunci realizezi maretia castelului in care totul nu iti apartine desi numele tau sta scris in cartea mortilor. Sting tigarea si mai privesc o data Lyonul. Ce aer special are..Oare data trecuta cand am fost aici tot lenjerie de culoarea pacatului purtam? Usa se deschide si el intra, nu il cunosc si nu ma cunoaste, dar impartasim aceeasi singuratate impreuna si pret de o ora sau doua tacerea noastra se transforma intr-o uniune ce pare trainica in fata efemerului.

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

