Eu Sunt Mama !

MAK

Regalia

Leave a comment


-Doar unul dintre cei sapte te poate salva 28!

Privirea lui se intuneca, timpul se dilata in mintea sa si nu poate gasi o scapare.

-Unul dintre cei sapte? Lumea o port in buzunar dar acces acolo nu pot avea.Cei sapte nu pot fi cumparati. Ei reprezinta echilibrul balantei. Eu sunt lumina umbrei mele. Din dualitatea am ales sa dau foc fumului pentru a putea urca cel mai adanc abis.

-28 este inceputul intunericului?

-Da!

Sala este atat de luminata incat stralucirea ei pare artificiala. Marele ochi vegheaza  cu intelepciune asupra lor. Usile larg deschise asteapta intrarea celui ce nu are pret. 28 nu isi poate vinde sufletul pentru a ramane deasupra povestii ce nu este scrisa intre cei doi piloni. El trebuie sa fie prezent la aceasta perindare de clipe ce formeaza destinul. In acest purgatoriu tinandu-si cu putere sufletul in el asteapta. Asteptarea transforma dealurile in munti, marea in rauri, raul in bine si moralitatea in reversul ei. El paseste asemenea unui fum. Decizia a fost luata. Va reveni singur, suportand o lume de spirite tinere, incapabile sa ii inteleaga maretia. Va trebui sa traiasca in singurata, asemenea unei calauze pentru cei gata sa se vanda in fata lucrurilor trecatoare. Nu va reprezenta lumina cunoasterii ci intunericul celor ce trebuie sa piarda tot pentru a-si castiga locul.

images

-Esti gata?

-Da!

-28.09.1986

Si asa s-a nascut el.Un spirit perfect intr-o lume imperfecta.Un spirit obligat sa traiasca in cea mai nemiloasa inchisoare, o inima fara iubire.

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

