Basme de zi

Renastere pentru sinele nostru

Leave a comment


Intr-un taram al Prost  Scrisilor eu sunt in cautarea mea si a lui. Adormind ii simt parfumul. Oricat incerc sa gasesc o logica sentimentele mele se lovesc de fereastra realitatii. Nu pot sa fiu a lui deci a nimanui. Daca el nu este nimic nu are sens si totusi are. Oricat incerc, viata mea se zbate intre clipele in care i-am apartinut si cele in care sunt a mea. Singuratatea este o cruce purtata la gatul sufletului. Traiesc si traind speranta moare iar eu din franturile ramase, zidesc un zambet format din false trairi si lacrimi autentice.

logo

I-am apartinut in toate modurile posibile, vieti la rand, revenind ca sa mor pentru o iubire si mai desavarsita. Acum, aici, a nimanui si doar a lui, incerc sa gasesc sensul care nu exista in lipsa noastra.

 

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

