Basme de zi

Societatea noastra iubita

Leave a comment


Traim intr-o societate in care valorile si individualitatea sunt transformate intr-un sens al vietii comun.Ne asumam roluri imprumutate din prototipuri comportamentale prezentate in cinematografie,muzica si tot ceea ce mass media promoveaza.Le preluam inconstient hranind acel eu fals (ego) care ne impiedica sa traim dharma (scopul) acestei vieti.

1106-1In filmul nostru avem rolul principal si suntem stapanii tuturor lucrurilor ce se petrec asa cum noi am programat. Scapand din vedere motivul pentru care ne-am incarnat si lectiile care trebuiesc invatate o sa fim nevoiti sa jucam la nesfasit intr-o lume unde nu vom avea niciodata rolul principal si totul va reprezenta nimic pentru un fulger de aplauze ce dispar asemenea zilei trecute.

Majoritatea traiesc in second life, o lume virtuala care hraneste egoul si ne atrage privirea de la lucrurile cu adevarata importanta pentru dezvoltarea noastra personala. Putini isi pun intrebari despre cum ar trebui sa fie lucrurile si de ce nu sunt asa. Un simplu DE CE? Ar putea schimba totul.

Intr-o lume in care ciobanii sunt deghizati in oi iar oile cred ca isi conduc singure turma cate unul din noi se mai trezeste.

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

