Eu Sunt Mama !

MAK

Elena Frincu

Leave a comment


Ma consider un om cu adevarat norocos. Am crescut avand ca modele persoane de exceptie. Exista un om foarte special care prin drumul pe care l-a croit m-a inspirat sa imi urmez calea si sa perseverez in atingerea obiectivelor personale. Prin exemplul propriu a reusit sa ma inspire fara folosirea cuvintelor, faptele savarsite au contat mai mult decat orice povata primita.

Imi amintesc cu placere momentele in care o vizitam si admiram felul natural prin care ochii ei spuneau o poveste de succes.Atunci eram doar un copil care nu intelegea prea multe dar simteam emotia si calmitatea primite dezinteresat. Un simplu gest poate schimba un destin.

Oamenii care reusesc sa traiasca puterea prezentului fiind atenti la cei care isi dedica viata sa ne ofere ocazia sa intelegem ca se poate, se pot ridica peste cei care au ales drumul comun.Nu poti straluci decat prin rabdare,perseverenta si anularea lucrurilor fara insemnatate pentru a urca treptele ce conduc catre impreriul care dorim sa il cucerim.

Atunci cand lucrurile se misca invers ceasurilor de ceasornic si ne intalnim cu esecul renuntam. Aceaste persoane cu o poveste de exceptie ne ofera curajul de a continua cand viata pare sa se sincronizeze catre esec. 62956_272245262937832_782519657_n

A renunta la fericirea de a face ce iti doresti in detrimentul unui mod de viata impus de societate fara a asculta intuitia ce iti indeamna pasii catre scopul personal, inseamna tristetea sufletului.

Atunci cand cei din jur se opun cu o rezistenta atroce unui vis prea indraznet esti pe calea catre implinirea lui.

Am invatat de la acest om exceptional sa privesc faptele si sa uit vorbele. Un om care a atins succesul nu este nevoit sa vorbeasca despre el pentru ca simpla prezenta inspira.

Multumesc pentru acest exemplu atat de aproape de mine care m-a facut sa nu uit ca pot castiga chiar si atunci cand luminile sunt stinse si cei din sala au uitat sa aplaude.

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

