Basme de zi

In spatele unui copil fericit se afla o mama de succes

Leave a comment


Femeile care isi cresc copii asumandu-si rolul de tata si mama in acelasi timp reprezinta intregul univers al copilului respectiv. Ele sunt cele la care apelezi atunci cand lucrurile te darama si ai nevoie de un sfat ferm(de Tata),ele sunt cele pe umarul caruia plangi pentru ca viata este nedreapta.

Sunt acele fiinte care isi insusesc un rol dificil si intreaga responsabilitate cade pe umerii lor fragili dar continua pentru ca sunt constiente de importanta pe care o joaca viata ta.

O mama care te invata sa iti alegi calea fiind independent si in acelasi timp te doreste mereu prin preajma deoarece reprezinti lumea intreaga pentru ele. Mama este aceea care te cearta si te determina prin repetate insistente sa devi tu. Iti arata fericirea ei prin tine. O doare durerea ta mai mult decat orice si fiecare dezamagire cu care te infrunti devine un obstacol in calea ei de a zambi. Aceasta mama, trebuie sa te mangaie si sa te certe in acelasi timp pentru ca lipseste el, tatal din viata ta si ea joaca dublu rol.

Ea va simti mereu ce te apasa si lacrimile tale devin un ecou de durere in sufletul ei. Va incerca sa iti arate lumina acolo unde nimic nu mai este.

Ne judecam parintii pentru ca dorim sa fim cu totul altceva decat ei. Uitam ca ei sunt omeni la fel ca si noi supusi greselilor, ei cresc si se maturizeaza o data cu dezvoltarea noastra.1545649_737130226299190_1283403162_n

Eu am privilegiul extraordinar sa cresc in lumina unei femei de succes.Acel gen de femeie care atunci cand zambeste imi alunga toate tristetile, cand ma cearta ii simt durerea in ochi. Ii citesc tristetea atunci cand vede ca lucrurile nu se aranjeaza in viata mea deoarece ea reprezinta stalpul meu de rezistenta, numai ea pentru ca tatal meu lipseste. Si incearca din rasputeri sa ma invete valorile morale si cum sa razbat de una singura atunci cand in viata mea nu va mai ramane nimic de care sa ma sprijin.

Stie cum sa fie cea mai buna prietena a mea si cel mai aspru critic, stie sa fie cea mai frumoasa pentru ca ii place cand ma mandresc cu ea. A invatat de-a lungul anilor ce conteaza si ce nu pentru mine si este unica persoana care mi-a ramas alaturi atunci cand era furtuna sau vreme frumoasa pentru ca eu reprezint tunetul si soarele din viata ei.

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

