Eu Sunt Mama !

MAK

De ce Tony Montana nu a fost femeie!!!

Leave a comment


Viata este un film care in functie de actorul principal se poate transforma intr-o drama cu accente comice. Trebuie sa experimentam fara regrete, sa traim fara frica si sa iubim fara teama de a fi judecati. Atunci cand rasfoim filele scenariului nostru sa plangem cu zambetul pe buzele euforice de aventura care parca nu e a noastra.

Eu una, mi-am impartit viata in capitole cu denumiri sonorice. Unul dintre cele mai controversate si pentru mine, a fost perioada Tony Montana. Nu stiu cati dintre voi ati vrut peste noapte sa cucerit Wall Streetul sau sa va treziti ca dimineata revista Forbes va bate la usa. Eu una visam in fiecare seara sa se intample asta dar in stilul gangsta. Dimineata ma cam dezamagea vazand  Can Can pe birou(nici acolo nu eram subiect de barfa dar in fine) .Continuam totusi sa sper.

Am denumit acest capitol Tony Montana pentru ca ma imaginam intr-un avion pilotat de mine aterizand pe o pista privata unde ma asteptau combinatiile de milioane de euro toate cu un miros de joint ilegal(intotdeauna cu rusi,nu intrebati de ce, mi se parea mai periculos).

Nu am trait ca lupul de pe Wall Street dar povestile din perioada aceea cu aer autohton merita citite la un suc pe Tomis dupa o seara nebuna cu fete vesele ca Maria, Ioana, Coca tot haremul de femei lascive care te seduc si te lasa (si nu are nimeni tendinte in tabara adversa…sper ca macar unu din cei care citesc sa priceapa numele de scena ale acestor cadane).

O intamplare comica cu aer tragic s-a intamplat cand parul meu era blond nereusit si rujul mult prea roz. Aveam impresia ca sunt femeia fatala ce pot cuceri prin simpla prezenta orice si pe oricine. Asa ca intr-o seara de club alaturi de un aturaj cat se poate de normal in afara de mine, la masa noastra a venit un personaj nou. Acel gen de barbat caruia nu ii sta bine parul, cap de ciocan, prost asortat dar bine imbracat. Nu mi-a atras atentia cu nimic pana nu i-am vazut ceasul. Parea scump, de aur, cand am vazut firma cu R am zis clar in mintea mea: Parca parul nu ii mai statea asa rau,capul era anormal dar nu hidos si verdele cu maro si roz mereu au fost culori care cad perfect(pe naiba,parca mai era si ceva rosu in peisaj). Am intrebat-o pe cea mai buna prietena daca ce are la mana e fake sau nu! S-a uitat la mine speriata si mi-a spus ca nu. Nu,nu m-am gandit sa il  combin dar in mintea mea de Tony Montana s-a conturat o idee malefica,cateva calcule si am decis sa ii fur ceasul.M-am imbatat destul de tare ca sa fiu mai putin stapana pe faptele mele si sa pot dansa cu victima, dupa care am trecut la atac. Dupa vreo doua ore in care toti eram cam la aceeasi stare i-am zis dansand langa el, daca nu imi da si mie ceasul sa il pun pe mana. Omul nefiind invatat cu  mafia de pe la noi ( asta era in mintea mea) mi-a pus ceasul pe mana. Ei bine planul meu era doar pana acolo. Cum sa ies din club nu ma gandisem inca, asa ca m-am uitat spre unica persoana care ma sustinea(e o dilema inca de ce suntem prietene dupa atatia ani). Ca un fel de aprobare tacita a gestului meu din partea ei,mi-am luat geanta  si am fugit. Da! Asta era tot planul.

A urmat un circ destul de greu de imaginat. Tipul a  iesit dupa mine in parcare bineinteles! Prietena mea cea mai buna impreuna cu iubitul ei incercau sa ii stapaneasca furia care deja era  de necontrolat.Eu, in acele momente gandind  mult decat trebuie am scos sprayul din geanta (pentru ca eram gangsta aveam la mine spray paralizant, cu armele m-as fi omorat singura oricum) incercand sa par o victima, dar sprayul era intors catre mine asa ca l-am folosit impotriva mea. Nu stiu cati dintre voi ati facut cunostiinta cu acest monstru, dar eu una nu imi simteam fata, ma manca pielea si nu puteam sa respir. A fost groaznic. Momentul l-a amuzat atat de tare pe tipul victima, incat si in ziua de azi am ramas in relatii de amicitie ok( dar are grija mereu sa nu vina cu nici un fel de acaret sclipitor sau ceas cand sunt si eu,ceea ce te face sa te simti cam nasol).Tony_Montana

Aceasta super intamplare m-a facut sa pricep ca exista un moment potrivit pentru toate si ca nu exista scurtaturi. Daca acum viata iti ofera anumite dezamagiri este doar pentru a putea aprecia atunci cand ai. Dulcele nu este la fel de dulce fara amar. Cand satisfactiile intarzie sa apara in anumite segmente ale vietii tale este doar pentru a vedea daca acel lucru conteaza sau nu pentru tine. Daca este motivul pentru care dimineata te trezesti si lupti asemenea unui leu in cusca sa il obtii atunci, cu siguranta il vei avea cand te astepti mai putin, cand lasi loc factorului divin sa oranduiasca pentru tine ceea ce mintea ta numai poate. Asteptarea incarcata cu speranta autentica are puterea unui pont la loto. Daca tu crezi ca se va implini este de ajuns .

In parcursul pasilor spre visele indraznete cel mai mult se vor opune cei care te iubesc si iti sunt aproape, deoarece schimbarea si succesul tau ii fac sa simta ca au  obligatia sa faca acelasi lucru.

Cu cat lumea zice ca esti mai nebun cu atat esti mai aproape.

Diferenta intre un geniu  si un smintit este ca cel dintai a facut ceva notabil. Trebuiesc aruncate pietrele ignorantei pentru a gasi aurul pierdut in tine.

 

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

