Basme de zi

Esti o camera de hotel nu un loc permanent

Leave a comment


Un om bun este precum o sabie. Are doua taisuri. In functie de abilitatea ta de a folosi sabia, ea te poate omora sau apara. Ambele lucruri le face cu aceeasi intensitate.

 Toti am avut o persoana pe care am asteptat-o.  Persoana care anula orice dorinta a noastra de a apartine altcuiva. Si l-am asteptat sau am asteptat-o pana cand ultima speranta s-a izbit de zorii zilei. Cu ochii atintiti pe tavan am asteptat ore un mesaj, un telefon sau un semn. De fiecare data cand sunetul telefonului se auzea speram ca este el sau ea. De fiecare data cand ieseam in oras stateam cu inima indoita si  inconjurati de toata lumea  in suflet ne simteam atat de singuri.

As vrea sa existe un termen cand decidem sa asteptam ca acel cineva special sa isi faca aparitia in viata noastra, sa avem in suflet taria de a  spunem nu dupa ce timpul pe care l-am programat a exipirat. Dar, acel cineva special pentru noi apare exact atunci cand trecem peste amintire,exact atunci cand altcineva ne doreste. Apare doar pentru a se asigura ca ramanem nici a lui nici a altuia si dispare dupa ce inima noastra bate din nou cu putere pentru el.

Noi oamenii iubim culmile cele mai inalte pe care renuntam sa le urcam desi ar fi mult mai usor decat sa asteptam imposibilul fericirii alaturi de acea persoana care ne-a furat sufletul si il tine intr-un sertar alaturi de lucruri neimportante.De ce? Vedem destinatia in suflet. In schimb iubind misterul din jurul acelei persoane care vine si pleaca, niciodata nu vom cunoaste fericirea sfarsitului de drum impreuna.castellon-de-la-plana

Cine azi nu vrea sa fie al tau nu merita ca maine sa sacrifici orice clipa stand pe loc.

Cine are mereu treaba pentru tine este disponibil  pentru un acel cineva special in viata lui cum reprezinta el totul in viata ta.

E mai bine sa opresti o asteptare inutila a unui viitor incert in doi pentru un prezent in care sa cladesti fericirea.

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

