Eu Sunt Mama !

MAK

Iubesc ploaia

Leave a comment


Ploaia mi-a limpezit mereu gandurile.Acolo unde nimic nu parea sa se lege apare speranta din nou la fel cum soarele rasare dupa ce ploaia curata amintirile ce incarca sufletul. Aici, singura din nou ma intreb daca el stie tot ce simteam atunci cand era alaturi de mine. Tot ce speram atunci cand vorbe si promisiuni furate cantau ca un ecou noaptea in mintea mea. Dar el nu va stii pentru ca alegerile facute l-au condus pe un drum ce nu a fost construit si pentru mine. Si as fi fost acolo cand nimic numai era , as fi tacut cand faptele lui mi-ar fi lovit sufletul, as fi mintit cand inima plangea, as fi renuntat la tot ce sunt eu doar pentru a fi sprijinul lui cand avea nevoie. Dupa tacuta as fi asteptat in dulapul cu lucruri inutile … As fi ramas acolo pana cand ploaia ar fi cazut iar pe strada lui. Dar el a decis sa plece . Poate din aceasta cauza iubesc atat de mult ploaia. Pentru ca nu imi doream decat sa fiu umbrela uitata in dulap atunci cand picaturile ar fi izbit pamantul, eu as fi avut grija ca umerii lui sa nu fie atinsi de lovitura lor. Doar o umbrela care poarte acelasi nume cu al lui si sa astepte rabdatoare momentul in care ii va fi de folos. Dar el a plecat si sper ca ploaia sa treaca si eu sa imi gasesc un folos atunci cand soarele stealuceste.Image

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

