Eu Sunt Mama !

MAK

Lumina se stinge

Leave a comment


Atunci cand dimineata aduce apusul stelelor noi suntem obligati sa reinviem facand aceleasi alegeri care au adus tristete sau fericire in viata noastra. Doar invingatorii se pot reinventa. Rabdarea lor cand urca muntii spre atingerea visului si faptul ca nu se abat de la implinirea dorintei lor, asta ii face campioni peste restul. Ei se trezesc in fiecare dimineata cu dorinta de a mai face un pas prin iad stiind ca la capatul lui se afla implinirea dupa care nazuiesc. Nu exista succes fara jertfa. Sa arzi tot ce reprezinti pentru a renaste acolo unde esti destinatinat sa ajungi. Plangi cand ceilalti rad. Taci cand toti vorbesc si te chinui cand ceilalti folosesc ca umbrela scurgerea timpului in mod inutil . Dar totul merita atunci cand praful amintirilor se asterne peste ploapele ce nu se vor mai deschide. Image

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

