Basme de zi

Am iubit un invingator

Leave a comment


ImageCand iubesti un invingator trebuie sa il lasi sa joace meciul vietii lui. Sa isi ia energia cucerind toate femeile cu care se intersecteaza. Sa zambeasca fara relatii autentice pentru a-si urma cursul drumului. Dimineata nu trebuie sa il prinda alaturi de aceeasi femei ci asteptand una din cele mai frumoase femei sa ii faca o muie, alta sa ii calce camasa in pizda goala in timp ce doua   blonde se ating lasciv in fata lui.                     Invingatorul pe care l-am iubit nu poate sa semneze in fata familie si prietenilor contractul care sa il lege de mine. El azi bea o cafea la Monaco si maine schiaza in alpi. O casnicie i-ar mutila caracterul de aventurier care l-a urcat pe culmile unde restul nici nu viseaza sa ajunga.                     Sa iubesti un barbat ca el este o slujba cu norma intreaga, dar trebuie sa o faci tacuta de la distanta. Sa Iti stergi lacrimile inainte sa te trezesti dimineata. Seara cand adormi sa aduci in minte amintirea noptilor cand privirea lui Iti dezbraca sufletul si corpul. El te va uita cum dimineata ia locul noptii dar tu il vei pastra in inima mere.                        Numai o femeie destinata sa atinga succesul poate iubi un barbat ca el caci aceasta iubire nu se va materializa ca in povestile banale. Nu exista aici finalul fericit cu gradina, copii si un caine. El este cel care te-a facut sa fi de neinvins caci a luat tot ce esti de la primul sarut si omul fara nimic de pierdut nu poate fi invins. Esti gata sa te arunci in fata oricarui obstacol pentru ca ti-a ramas doar dorinta de a gusta succesul pentru a-l intelege pe acest barbat in profunzimea lui. El este invingatorul tau care nu te va scoate la o cina romantica ca sa afli  ce noi culmi a cucerit. Vei afla despre el deschizand ziarul, vei zambi atunci amintindu-ti ca acel barbat te-a tinut o data strans in brate.                                               Eu am Iubit un invingator si il voi iubi Mereu.

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

