Basme de zi

Tu lipsit de tine

Leave a comment


Lucrurile devin incerte atunci cand nu gasesti răspunsul căutat decat in filele prăfuite de timp si patate cu sângele celor ce au fost răpuși de trecerea soarelui. Magia se naște in lumina unei raze de luna si apune in asfintitul ei . Osiris își întinde aripile iar Solomon ii asculta chemarea.. Templul se deschide dupa cele 3 bătăi de inima ale profanului ce paseste spre nemurire murind in initierea unui legamant tainic. Echerul e pus pe inima si scrisoarea langa moneda ce plătește teanscendentul. Ușa închisă deschide Bucăți din imbratisarea unui matrice divine. El cade si renaște pentru a muri iar spre îndeplinirea scopului.Image

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

