Basme de zi

Schimbarea

Leave a comment


Deghizati sub mastile noastre sociale spunem ca Iubim vantul si schimbarea dar nu suntem In stare sa lasam aripile libertatii sa atinga stanci si cer. Ne taram Precum Serpii sub pamantul aruncat peste noi fara a Vrea sa Iesim la suprafata. Suntem multi si ne putem decide Soarta dar Asteptam Mereu ca altcineva sa ne creioneze destinul. Ne alegem liderii care sa ne reprezinte proectia despre cum am Vrea sa ajungem intr-o zi si ne meritam Soarta. Majoritatea doresc ascensiunea usor si miraculos exact ca cei ce ne conduc Tara si se imbogatesc peste noapte din furat Asa cum si noi am Vrea. Sa plangi spunand ca lucrurile nu functioneaza fara a lua atitudine este asemenea dorintei de a deveni campion mondial fara munca si perseverenta. Nu se poate.Alegem sa caram dupa noi trecutul fara a simti prezentul si doar visand la viitor. A visa fara actiune, fara fapte este asemenea unui meci de box fara luptatorii. Intr-o zi insa dintre noi se vor ridica cei carora nu le este frica sa poarte armura grea a schimbarii.Image

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

