Eu Sunt Mama !

MAK

Un barbat cu onoare

Leave a comment


Onoarea unui barbat se masoara in multitudinea de fapte care le savarseste cu precizia unui chirurg asupra inimii unei femei. El este acolo si cand nu ai nevoie de el. Respectul fata de aleasa lui se adevereste nu prin cuvinte rostite ci prin promisiunile care le tine. Acele fraturi de suflet ce le arunca peste tine prin lumina ce o emana atunci cand intunericul te cuprinde. El te mangaie cu atingeri nu vorbe. El te admira tinandu-te la brat fara ca vocea lui sa articuleze cuvinte. El te face sa simti siguranta si atunci cand un pistol Iti este pus la tampla pentru ca un barbat cu onoare isi va vinde ultima suflare pentru bataia inimii tale. El iti ofera respectul impreuna cu o dragoste ce nu se stinge asemenea unui foc de paie. De ce ? Este un barbat cu onoare ! Image

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

