Eu Sunt Mama !

MAK

Oferă timpului timp sa te vindece

Leave a comment


Si am preferat sa plec . Asa era cel mai bine. Ma simteam in aceasta relatie ca intr-un film pe care l-ai văzut acum mult timp si il privesti iar. Nu iti amintești cu exactitate ce se întâmpla dar știi finalul. Asa simțeam si eu cum va fi sfârșitul nostru. Plin de ura si resentimente. Uneori e mai bine sa te retragi lăsând loc de un poate cândva . Toti am fost Înlocuiți măcar o data in viata noastră de cineva. Nu ne putem opri sirul întrebărilor ce ne bântuie mintea la ceas de noapte. De ce ? Ce are si eu nu? Oare m-a iubit? O sa imi treacă? Singurul lucru de facut este sa ii oferim timpului timp sa ne vindece rănile . Acesta va fi medicamentul sufletului, cicatricile rămase vor mai pune o cărămidă la temelia imaginii despre ce avem nevoie si ce nu intr-o relație . Image

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

