Eu Sunt Mama !

MAK

Fii bărbat dupa o despartire

Leave a comment


Despartirea este un lucru dureros de fiecare data. Intensitatea suferintei este redata de implicarea cu care ne-am avântat inima in furtuna de planuri alături de persoana respectiva. Renunțam la noi pentru a contura un alt trup comun care sa deseneze umbra noastră si a lui. Bărbații trec diferit de acest episod. Majoritatea își avanta penisul in orice vagin pregătit sa ii primească. Se reapuca de sala pentru a-si recăpăta stima de sine, ies cat mai mult in oraș si reînnoadă legăturile de prietenie pierdute in timpul relatiei. Femeile dupa o despartire de bărbatul pe care l-au iubit sunt un dezastru. Toate asculta melodii de adio ucide-ma in fata laptopului cu o sticla de vin si machiajul masacrat de lacrimi. Au impresia ca pana si apa le aduce aminte de parfumul lui, vad peste tot cupluri si ii urmăresc obsedate fiecare postare. Femeile devin penibile dupa o despartire , stiu asta pentru ca si eu am facut asa . Viata in schimb mi-a oferit lectia acceptării si m-a facut sa pricep ca ce imi este destinat tot al meu va fi. Cand iti accepti pe deplin situația in care te afli esti pregătit sa schimbi . Accepti cand un om pleaca stiind ca e timpul. Un sfat ? Fiti bărbați măcar o data dupa o despartire . O sa vedeți diferența . Image

Author: basmedezi

in acest ciclu numit viata incerc sa imi gasesc un loc. Calatoresc fugind de mine dar umbra cu care m-am nascut imi urmareste continuu pasii asa ca obosind ma asez la soare si privesc inspre sine gasind ce am cautat in toata aceasta alergare plina de suferinta..m-am gasit pe mine.

Leave a Reply

